Wednesday, December 7, 2011

Kuantan And MS Garden Hotel .

Salam semua . 
Sebenarnya tangan ni asyik malas je nak taip entri baru. Tapi rasa eksaited mengalahkan kehendak nafsu yg terlindung di bawah kelopak mata yg melambai-lambai untuk tidur . Ahaks. 

Kan haritu aku ada cakap kan, aku nak gi Kuantan . Ada urusan kerja(tipuuu!).Aku n the other siblings yg myibuk tu menemani ibu ke MS Garden Hotel di Kuantan sebab meeting dengan secret(chewaah).MS Garden Hotel yang be-rating 4 stars hotel menjanjikan kitahidup begitulah selesa sebab semuanya begitu(hampir-hampir perfect).

Cakap je , semua ada. peti ais, seterika, ekon(sejuk gila ya amat wehhh !) ,peti besi(hamekaw).tv,tempat masak air.Di sini aku nak kongsikan beberapa gambar aku yg terlampau eksaited bersama adik beradik aku yg lain.huhu.


hah, hamekaw, dtg2 je terus amek gambar. eksaited dan gile jujo.


peace u all. (:

Lepas beberapa hari kami keluar pergi ke dotdot(taktau nama tempat tu) . Cantik pemandangan disitu, kesiannyer, aku xtau nama tempat .

 


lepastu ambik gambar di Reading Room. Cantik pemandangan dia.



jangan tertipuu. muka aku putih lagi bersih, iPad niha tahpapeee .

Ok. Itu aje. Rasa gembira bila dapat kongsi dengan korang. Rasa macam bebanan gembira dah kosong . Hikhik.I love you MS Garden Hotel! best gilagila. (:





cantik kan ??hekhek.






No comments: