Sunday, December 11, 2011

Photoshoot n Makan2 ..

Salam kekawan~ 
Semalam keluarga aku pergi presint (lupaa) tangkap gambar . Alah , presint yg dekat MyDin tu ! hehe , hmm . Berpinar mata aku weh , berapa kali da tangkap gambar , flash pulak tuh. rasa macam (nenoneno)

Akak photographer tu memang sporting la, "Adik baju hitam tuh , tepi sikit, Yang baju oren tuh, Tunduk kepala sikit, jangan kangkang lebih, XD" memang terlebih r . kami sekeluarga tergelak2 . Xtau nak fokus pada kamera lngsung !

Lepas habis semua click! click! click ! tu kami semua pergi makan. Cadangnya nak makan dekat restoren dekat situ jeh. Tapi , suami akak aku cadang makan dekat Rimba Klasik kat Bangi. Memang 'rimba' betullah diorang punya restoren tuh, haha . 

Apa2pon , meja yg kitorang duduk tuh agak berbau sikit oleh kerana haiwan2 di rimba itu melepaskan hajat di sekitar situ, so kitorang berubah tempat agak jauh drpd situ (x jauhlah sgt, dekat je pun~). X taulah , tapi aku rasa gembira dapat makan sekeluarga. Jarang ada masa macamni, nak kumpul satu keluarga. Walawehh .

saje je main snap! huhu

 
Abang aku n Husband kakak akuh .

saje curi snap . heheh.

 
nasi goreng cina . pilihan aku . huhu


malangnya, aku lagi tinggi dari 2 kakak aku nih , haha , kesian korangg

Ok. Thats all. Have a fun friends =D

No comments: