Wednesday, December 14, 2011

PMR - Hatiku dup dap

Salam kekawan. 
Dah tengok tajuk tu ? hmmm . sememangnya hati aku ini memang sudah bergerak pantas semenjak kawan aku bgitau semalam yg 22 Dec nih result PMR. Aku mula terfikir benda bukan2. Aduhai , camne kalau aku tak dapat apa yg aku nak ? camna kalau aku tak dapat tunaikan impian keluarga aku ? aduh aduh aduhh . pening kepala . Serabut betul kepala . Hmmmm . 


renung sekejap di luar jendela .. hmmm . (model gituu) . haha

Korang semua pun ada impian masing2 . Semua nak buat terbaik dan nak jadi yang terbaik. Aku ni tak adalah bijak sangat, tapi ok2 jelah . Aku selalu berangan aku dapat kecapi kejayaan. Ah, manisnya saat itu, Tapi, kalaulah aku betul2 buat benda tu , lagi baik drpd aku dok berangan sorang, senyum sorang2.

Aduhai, sentimental jap , hmm , apa2pun kepala aku serabut weh, serabut serabut serabuttttt . Aku nak dapat 9A ! (mimpilah kau anas~) . Kenapa dengan serabut ni ye ? sibuk aje dtg hidup aku . 


photo.JPG
lalalala . bila serabut, inilah jadinyaaa . 

Ceh, pasal PMR je pun , kau nak wat post ? Ah , blog aku , suka aiskrim aku laaaaa nak watpe .

Sedihhhh . PMRRRRR , aku dah nak masuk form 4 dah , babai , lap u .

photo.JPG
PMR , don't tinggalkan meeeee . huyak huyakk . 

Babai everyone .(:

3 comments:

Ku Azhar said...

nk tulis ape ye? :)

Ku Azhar said...

dh siap dh :) sorry lmbt :)

Anas Fikri said...

Terima kasih abg azhar, susah nak cari header angry bird sekarang nie . Haha