Thursday, December 22, 2011

Sorry Facebook .

Hai kawan ,

Belakangan ni kan, aku rasa hidup aku bebas sikit. Ala2 burung merpati yang terbang sebagai tanda simbol kebebasan T.T . Nak tahu kenapa ?

Aku dah deactivate akaun fb aku ! Hore ! Yeehahh ! Apa lagi ? gila la pulakk ~ Betul weh, rasa lancar aje kehidupan aku tanpa facebook, aku pun dah jarang dah buang masa menghadap komputer bermain facebook. Blog ni jelah yang aku ada.

Disebabkan itulah aku ada banyak masa ye , gembira benar . Kadang2 sampai aku tertanya , "eh, lepas ni aku nak buat ape ek ?"

Jadi itu sahaja penyataan aku, so kalau ada apa-apa yang nak beritahu aku ke , nak borak2 ngan aku(ada ke ?) , jangan segan2 untuk menghantar mesej anda ke anaspintar@mail.com . promote email jap . hahaks .

 
jangan nanges2 ye enck fb . (:

No comments: