Saturday, June 9, 2012

Cuti kosong

"Sunat memberi salam dan Wajib menjawab salam, oleh itu kawan-kawanku"


Ok, aku nak mengadu kepada encik belog inih. Oh, hai pembaca ! Cuti sepanjang dua minggu ini terasa begitu membosankan even dah pergi keluar ngan kawan2 , dah gi perpustakaan untuk tenangkan diri tetapi tidak ada satu pun dapat menghilangkan keboringan tahap entahlah. Dalam keboringan itu terselit gak keresahan dalam diri aku ni sebab :-

Tak Siap Kerja Sekolah
pls jgn gelakkan aku. 'cuti dua minggu dak ni langsong tak wat kerja sekolah ? wat lawak ke ?' memang aku wat lawak sebab buku homework kesayangan aku ngan kerja2 pembetulan ujian ppt harituh kat asrama. Memang saja kan ? ye memang saja diorg cuti kat asrama. Malas nak ngadap muka akuh. Aku pun nak wat ape lagi, xkan nak pecah masuk asrama lak nak hamek buku homework aku yg satu itu, oh nonono aku xnak digelar penceroboh dan xnak dituduh 'oh kolah , haritu ceroboh asrama , aritu gak ada kecurian , ko kan ? ko kan ????' jap , aku membebel ke sekarang ni ?pape jelah, teruskan membaca.

Hamek Ujian BISeperti yang anda tahu , (tau tak ?) aku kan gi pantun negeri selangor masa time periksa, so dgn rasa bangga aku menyatakan aku lom amik ujian yg terakhir iaitu BI . naseb bek arituh up1 aku paling tinggi dlam kelas (hidung, jgn tinggi!) nguahhh , malas tol . oh lupa aku tak siap keje akaun pembetulan(mati aku kena tembak ngan cg amaani)

Debat Asrama Sebagai ketua dorm yng bertanggungjawab (bergelinya aku!) , so aku jelah yg menyiapkan teks debat untuk dorm aku . usul yg dbentangkan senang sangat "Ibu Bapa adalah Punca Keruntuhan Akhlak Remaja"n dorm kami , dorm f telah menjadi pembangkang . Duhh man . Yang aku risau , ada tak budak nak masuk debat, terpaksalah aku mengerah segala kudrat aku utk mgajar mereka . woahh . keje susah . dorm lain xde pun mangat cam aku. tapi aku percaya kalau semangat itu mksudnyer bgitu nk mcapai kemenangan.

K, dah habis aku mencarut, salam . Have a good day and night. Ngantuknyerrr

No comments: