Monday, February 11, 2013

Yosss

Salam semua.

Hehe, tajuk harini yosss. Tau tak mende tu ?



Haa, yosss ni salah satu biskut munchy's. Yosss yang tak hot ni asal jadi tajuk aku ? sebb menyimpan kenangan aku di asrama. Pada mula2 aku masuk asrama,time tu lexus tak hot lagi. hahaha

Dulu wan selalu mempersendakan aku sebab yosss ni cam murah je. tapi kitorg selalu jadikan yosss ni salah satu aset makanan ketika berborak . Hmm, tadi bila makan yosss ni teringat lak time masa f1 masa wan tanya "Cepatlah nass, mana yosss ?? aku naklahhh (nada sindir)" Rindu kot. masa makan tersenyum lak, aku takde banyak makanan cam wan, wan kalau balik asrama je mesti ada makanan, kadang2 bawa biskut yg sedap sampai aku lak yg lebih2 mkn dari dia , hahahaha . kalau time puasa lagi lah gempak, sume nak bawa makanan masing2 dari rumah. aku bawa coklat cip, huhu sedapp.

Ingat tak wan masa ko bawa biskut keras sampai boleh patah gigi tahun lepas tu ? abis gak kan dak dak len makan, makan sambil dengar lagu~ 

Skrg sapa yg aku nak abiskan makanan dia ? Huohhhhh...takde dahhh

No comments: