Sunday, June 9, 2013

Masalah

Salam.

Hullahup rakan2.

Cuti nak habis. terkapai2 nak ambil masa sebab barulah ada peluang sebab sibuk sangat buat kerja kursus akaun dan addmath. Hmm sebenarnya , lebih kepada akaun. Hehe..

Serius, sampai rakan2 dari jauh sanggup kumpul semata2 nak bincang pasal akaun. hmm kemain semangatnya. Zulfahmi yang baru join kitorg tiba2 dah imbang dah dia punya Imbangan Duga Terlaras.

Lepastu Irfan pulak, aku pun taknak ketinggalan aku cuba cek manalah yang tersilap nilai, cek punya cek (sebenarnya banyak kali sangat ceknya) imbang jugak ! Alhamdulillah. Lepas tu aku tolong Zulhilmi imbangkan dia punya, berjaya! dan izzat tajol, berjaya ! yeay, sekali hassan punya, bahagian dt dia kurang RM80. pening kepala aku mencari mana silapnya.

Hassan pun mestila frust sebab semua kawan dia da imbang , dia belum. Masa tu dah nak masuk Maghrib dah, kitorg pun baliklah dulu. Last2 hassan sorang je terkandas kt bhgian imbgn duga. semua org dah smpai kunci kira kira , pyata kos, pyata pndapatan bagai. belanjawan ... kesian beliauu.

Hmm papepun esok dah nak balik asrama. Baguslahcuti ni aku keluar rumah, biasanya tak. terperap je. betul tak tipu. Rasa cam akan buat benda yang sama je kalau takde kerja sekolah yg payah ni.

Kesimpulannya, kerja sekolah menambahkan masalah anda. semakin bmasalah diri anda, semakin HIDUP diri anda ! hehe peace >.<

No comments: