Sunday, July 6, 2014

Seram

Loha ..

Salam semua, harini tak sempat sahurr huuuu sedih oh.
Hari isnin esok ada ujian Syafawi. Ujian lisan untuk Al-quran,Hadis, dan Mutala'ah. Untuk Al-quran, surah saba' n faatir sipi2 lagi nak habis. Hadis lagi satu nak hafal dari 12. Mutala'ah tu kena practice ckp bahasa arab. boleh la kot. kot. haha

Dari hari jumaat kaki kiri ni sakit. Melecet . Masa kat sekolah tengok cam ok je, sekarang melarat pulak. Nak sujud masa solat pun susah sikit sebab nanti kt bahagian melecet tu berair dan sakit. Klah itu je, subuh2 elok menghafal !

No comments: