Wednesday, March 18, 2015

It was a holidày, though I feel not.

Salam semua

amboi lama bebenorrr tk update kan..
agak sibuk untuk menyiapkan dokumen2 yg diperlukan ke timur tengah. silàlah doakan ye. banyak betul rintangannyer ni.
Speaking of study abroad ni, antara excited dn xnak.
Kalo pergi, dapat belajar di suasana yang kita x pernah lg.
tapi, selama beberapa tahun tidak akan jumpa family. huuu.. agak heart breaking mdengornye... ibu asik2 sedih. tpi ibu nak anaknyer blaja di luar ngra.. aku pun pening.. klo xdpt aku x kisah.. usim je lah kan.. da wat upu no 1 usim haha

aku cam stress gak sbenarnya... nak mgajar dk kafa tu, aku nk at least bfore aku bhenti akhir bulan 4 ni aku da hbis ajar smpai diorg faham apa yg diorg perlu faham ... darjah 5 pun masih ada yg x boleh menulis jawi lg .. risau .. hrpnyer ustaz/ustzh sterusnya senang nk ajar lepas aku abis keje..

No comments: