Tuesday, October 13, 2015

GAPO DIO

Ok let me tell you one thing.

I always have the urge to update my blog at the very unexpected time. The time that I thought ,I had no idea what to talk about, but still the need to post boiling in myself.

Aku rasa macam dah jauh betul la dengan kehidupan sekarang. Aku taktau kenapa. Rasa cam tengah berjalan, dalam masa yang sama aku macam tengah tidur! Then, what's the point of being awake when u can't even aware of the surrounding, the environment and just let memories and precious time slips away? Hmmm..

Aku memang melekat dengan enset, tu memang tak boleh nak tipu la. Tengok fb, selain tu, wasap. Rasa cam important sebab semua noti tentang aktiviti anak selangor mesir akan diberitahu. Nak taknak memang kena amik tahu. Terlepas karang terpinga2 ada ceramah tapi watdek je. Tu yang susah sikit.

Aku nak buat cerpen. Aku nak wat cerpen. Cerpen. Cerita kontot pun boleh la. Sebab rasa cam kosong(spt yg dikatakan) kosong sampai aku rasa stress. Ok itu je yg aku nak luah. Arini pergi markaz tapi ustaz abdullah yang garang tpi baik tu tak datang so kitorg belajar dari pagi sampai tengahari dgn ustaz jabal.

No comments: